onsdag 4 mars 2009

Ja, idag är det onsdag och idag har jag "bantat" i en vecka! Jag laddar inför beach 2009 och denna sommar ska jag INTE gå omkring på stranden och skämmas över min hängbuk. Jag är motiverad till tusen och denna gång ska jag gå ner mina 14 kilo! DET HAR JAG BESTÄMMT!!!!


Denna vecka har gått riktigt bra och jag har tänkt på vad jag stoppat i mej. En sak som jag kommit på är att jag har en förmåga att stoppa i mej "resterna" av vad de små inte äter upp. Det kan vara den bulle som blev över, eller den lilla macka som inte någon tog. Denna vecka har jag inte stoppat något i munnen och inte ätit en enda kaka. Duktigt för att vara mej som egentligen är ett riktigt fikamonster.
Så här såg min lunch ut härom dagen och visst ser det gott ut. Fisken är micrad och därför blir detta en superlunch för en stressad tvillingmamma, då den är klar på 5 minuter!

Jag kör en blandning av GI och viktväktarna och känner mej faktiskt inte heller hungrig. Det gör ju det lite lättare att fortsätta och när man sen har gått ner ca 1,5 kilo och minskat 5 cm i midjan redan första veckan!


Ha en bra onsdag, själv så ska jag ta hand om febriga T och griniga M. Men när de nu sovit så är de nog pigga och glada igen, eller vad tror du!?!?!?

KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du är kanonduktig. GI funkar jättebra, jag har hållit på i 3 veckor och redan förlorat drygt 7 kg. Kämpa vidare och hälsa familjen. Kram syrran

Mrs X sa...

Vad duktig du är!! Maten ser jättehärlig ut. Jag har aldrig gjort lax i micron... lägger man in den som den är bara?

Aase sa...

Lycka till, jag kämpar jag med.
Vi kanske kan peppra varandra? Kram Aase

Enna Olika sa...

Åh så inspirerande att läsa! Jag behöver oxå lägga av med fikat... och gubbens godis.

Hoppas du mår bättre nu efter spykalaset hemma hos er!
Kramar!