söndag 10 februari 2008

Jag är förälskad...

i mina nya Pro Marker Pennor. Jag beställde ett gäng från Scrapaddicted i veckan, och efter supersnabb leverans så hade jag de hemma. Så igår så grävde jag fram min StazOn dyna ur flyttlådorna och stämplade upp de nya hÄnglarna som damp i lådan för ett litet tag sedan. Sen så började jag måla och hjälp vad roligt det var och såååå lätt. Så när jag satt där så märkte jag ganska snabbt att jag behöver mer färger så det är tur att jag fyller år nästa vecka så att jag kan få några fler!!! Läste någon stans att det finns 91 färger och ska man ha alla så jag får nog sälja mina distresser som efter detta nog tyvärr bara kommer ligga i lådan och samla damm!

****
Så här blev i alla fall resultatet:

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt.....
Får nog testa eller blir man beroende?
Har du bokat? Kram kram AA

Anonym sa...

åååh.. så fina.. jag tar hem.. och jag vill ha dem själv.. alla nyanserna.. du har övertalat mej helt klart.. som om det skulle vara svårt =)
må så gott
Kram kram Kajsa