tisdag 5 februari 2008

Konferens i Sevilla med Guide

I slutet av april förra året, 2007, så åkte vi på konferens till Sevilla i fyra dagar. Det var en härlig resa och här kommer lite scrappade bilder därifrån:
****
Första kvällen var vi och åt tapas på en liten restaurang och där på väggen hängde detta tjurhuvud. Det var jag bara tvungen att fotografera! Senare så var vi och tittade på levande tjurar, som de använder i tjurfäktning, och de var stora. Foto på dessa kommer senare när de är scrappade och klara *ler*

När vi klev av bussen i Sevilla så möttes vi av en doft av apelsiner. Hela staden blommade och det var helt ljuvligt att känna denna doft var än man gick.Mitt i stadens hjärta hittar man den kända katedralen i Sevilla och det otroliga Giraldatornet. Dessa träd var de mest häftigaste träd jag någonsin sett! Bilderna visar egentligen inte storleken på dessa, men jag kan säga att de var STOOOORA!!! Rubriken har jag tagit på grund av maffian som härjar här *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sugen man blir på att resa och få chansen att fota så underbara kort.... Snyggt upplägg och ljuvliga färger. Snyggt med så många foton på en LO. Det ahr jag svårt att lyckas med....

Kram Aase