fredag 7 mars 2008

En resa till lavans rike

Igår kväll så gjorde jag klart denna LO. Jag tyckte först att korten var så tråkiga men de beskriver verkligen hur mycket av Island ser ut så jag ville gärna göra något med dom! Jag tycker själv att jag fick till det ganska så bra *ler*
***
Här har jag använt mej av ett papper från DCWV - namnet kommer jag tyvärr ej ihåg. Det är ju inte en bild över Island men väl en ö. Sen så har jag användt mej av grungeboard för första gången och wow vilket material!!! Jag målade dessa med en vit PIGMENT BRUSH PAD som täckte bra direkt. Bokstäverna är Thicksers i vinyl, inköpta hos Kajsa på Handstämplat.etc här om dagen och de ser ut lite som om de är gjorda i skinn, passade fint. Journaling texten har jag skrivit med min favopenna - Sharpie
***


Sen så fortsatte jag och W med våra hus som vi påbörjade häromdagen. Bilder kommer jag lovar!!! Satt en lång stund i går och satte taket på ena huset och undrade varför man håller på med detta??? Men svaret är ju att det är så förbaskat kul! Känner mej redo för lite utmaningar så nu tänker jag ge mej ut & söka lite roliga DT uppdrag. Bidragen som är på gång får ni se en annan gång!

Kram till en bra dag! Nu ska jag och twinsen in till stan och köpa mamma en ny kamera!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj vad blev det för kamera?
Så kul med ny kamera är jätte nöjd över mitt nya inköp i december :)
Kram Aase