måndag 17 mars 2008

Inbjudninskort till påsk

Vi ska ha några goda vänner hit på påskafton och i stället för att ringa och säga när de ska komma så skickade jag de ett litet kort! Mallen hämtade jag här - http://www.stampington.com/html/tempting_template_index.html TACK Maria för länken, den kommer användas till många projekt *ler* Jag har redan laddat ner en massa mallar, synd bara att inte bebisskorna fanns!
***
Ja visst, korted blev en liten väska som jag stämplade med textstämpel från Reprint och clear stamps bokstäver från "Technique Tuesday" och en liten hÄngel som jag naturligtvis färglade med mina älskade Pro Markers. Superenkelt och tog inte speciellt lång tid att göra heller!

Wilma blev så ledsen när jag sa att jag skulle skicka iväg de båda väskorna att vi gjorde en till henne också. Hon fick välja mönstrat papper och gissa om hon var nöjd när den var klar *ler* Skönt att det inte behövs så mycket att få henne nöjd!

2 kommentarer:

Anonym sa...

guud så söta väskor.. =)
kram kram
Kajsa

Anonym sa...

WOW, vad du hittar på- Så söta väskor! Måaste blivt jubel när de kom fram!
Kram kram Aase