söndag 23 mars 2008

Lite av helgens kreativitet

Hittade en LO som jag gjorde för ett tag sedan men som beskriver mej & min scrapp stil ganska så bra! Fick sitta och fundera på detta när jag skulle skriva mitt brev till min DT ansökan. Ansökan är skickad och nu håller jag tummarna. Denna gick inte med som ansökningsbidrag, även om jag hade tänkt det från början, utan det blev 3 stycken helt nygjorda bidrag. Dessa får ni se när DT tävlingen är klar och publicerad hos Sanna på Pappersbiten!
Sen så kom några goda vänner som precis för 2 månader, igår fick en liten son, och firade påskafton med oss. Presenter blev det så klart och jag gjorde två små skor som jag dekorerade paketet med. TACK Maria för mallarna som kom i torsdags! Du é en ängel, hoppas att jag kan återgällda det någon dag *LER STORT*
Visst é de söta!!!
Sen så har det kommit upp en tavellist i hallen under Välkommen och två små lyktor med värmeljus. Ett nytt litet påbörjat projekt är ett litet hus som ska stå här under och pryda väggen. Bild kommer så fort det är klart....

6 kommentarer:

Camilla sa...

Hejsan Anna!
Såå fint det blev med ljusen och tavelisten i hallen.
Det är såå roligt att följa dig i bloggen och få se vad du pysslar med.
Lo är så fin, håller tummar för din DT ansökan..
Kram Camilla

Cissi sa...

Hej! Såg att du var från borås trakterna du med, så jag kikade in lite på din blogg. Jag håller också på med scrapbooking. Lycka till med din DT ansökan.
Kram Cecilia

Anonym sa...

Oj vad läckert du har gjort. gillar skorna..
vilken ljuvlig tavla.. såå stor och så läcker..
blir kanon fint i huset.. =)
må så gott
kram kram
kajsa
ps. håller tummarna för dej i din dt ansökan =) ds

Anonym sa...

Värst vad du hiner med, har du inte två bäbisar :)
Kul att du har tid till scrappingen nu tycker jag. Hoppas det går bra i DT-tävlingen
Kram Aase

Anonym sa...

Så fina små skor det blev. Glad att jag kunde hjälpa.Va snyggt det blev med tavellisten under texten .
Kram Maria

Tin sa...

ÅÅÅ så snyggt det var med Välkommentexten på väggen!