torsdag 17 april 2008

Namnskylt till ScrapEvent nästa helg

Ja, det är man ju tvungen att ha, eller hur! Jag bara längtar dit, det ska bli såååå roligt. Men jag vet att det kommer bli tufft då jag lämnar mina små barn hemma :o( Men jag vet att de får det bra här hemma med pappa!!!
Ja, här kommer min skylt och jag har laminerat in den så att den ska hålla hela helgen!
Sen så när jag var i farten så gjorde jag ett ställ till ALLA mina Thickers, Stickers & Rub-ons. Jag blev tokig på att inte ha dessa på ett ställe där de var lätta att komma åt. Så jag satte ihop två stycken tidskriftsamlare från Ikea och skar bort lite överflöd. Sen så gjorde jag en ny framsida och vips så var den klar, för priset mindre än en 10:a!!! Att den blev lite sne och vind, det får bli det charmiga med den!
Så här blev det när den var fylld, fast än så finns det lite plats kvar för lite nya bokstäver ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad du hinner med.... Har inte du bäbisar hemma? Namnskylten min är också klar....en given sådan *ler* Tar en sväng till varberg i helgen.... massa frisk luft o scrap
Kramis Aase