söndag 13 april 2008

Ny ordning på mina band

Nu har jag gått och irriterat mej länge nog på min bandförvaring, en stor ring där jag knutit upp mina band. Så här så blir de ju bara skrynkliga och fula när de hänger.

MEN så såg jag i en Amerikansk tidning ett företag som sålde smarta små plastbitar att hänga upp sina band i. Jag tänkte att det är ju faktiskt inte så svårt att göra själv. Så jag tog fram lamineringsmaskinen, laminerade några tomma sidor och delade de i lagom stora fyrkanter. Tryckte ut ett hål & skar en skåra, sen så i med bandet.

Så här:


Så här blev resultatet:

Visst ser det lite mer ordningsamt ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det såg ju käckt ut.... Jag har mina i en förvaringspåse i scrapväska eller hemma en glasburk..... Kanske dags att fixa ngt annat. Laddar du för eventet? Det gör jag :) Kram Aase