torsdag 10 april 2008

Viktväktarna vecka 1

Oj, vilken vecka! Det har inte varit en lätt första vecka, då jag var tvungen att försöka hejda mitt småätande. MEN det har gått bra och jag säger bara att det är tur att det finns morötter och äpplen *ler* Med en massa fusk i helgen så måste jag ändå säga att det har gått väldigt bra och att det faktiskt känns i byxorna att nått har hänt! Och när till och med M säger att han ser det så är det faktiskt en sporre att kämpa vidare.
Startvikt 3/4 ~ +15 kg
Viktnedgång vecka 1 ~ -1,5 kg
Intjänade scrap-shops pengar ~ 150 kronor

Nu tar vi i för en ny hälsosam vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte bra jobbat. Heja på.... På måndag kör jag igån, Ta steget kampanj på jobbet 12600 steg minst varje dag :)
Kram Aase

Anonym sa...

HEJA HEJA HEJA.. kanon duktig du är.. vilken kämpe!!!!
jag hejjar på!
kram kram
Kajsa