torsdag 17 april 2008

Vilka Pro MARKER färger har jag???

Ja, det vet jag knappt! Men det börjar bli många färger nu och när jag ska kompletera nästa gång så vill jag gärna köpa färger som går i ton med de jag har. Så efter att ha sett en massa som gjort små Pro MARKER böcker så kunde ju inte jag vara sämre.

Så här gjorde jag min lilla bok:
Jag gjorde 93 stycken små blommor (stämpel från Magnolia) och klistrade in 5 stycken på varje albumblad. (Färgkartan man får från affären är nämligen radade i 5). Sen så skrev jag ALLA namn på ALLA Pro MARKER som finns och målad i de färger som jag har. Sen så var jag ju tvungen att ha en snygg framsida och en snygg baksida också så det gjorde jag med. Dessa laminerade jag in för att de skulle kunna skydda insidorna lite mer.
KLAR!

1 kommentar:

Anonym sa...

Färgkartboken gillar jag skarpt,kommer nog att försöka att göra något liknande jag oxså.