lördag 3 maj 2008

En ny leksak har landat

Oh, idag har jag hämtat ut min nya leksak, en Canon Selphy Fotoskrivare :o)
Det var en demonstration av just denna på ScrapEventet och man kan väl säga att jag blev såld när jag såg den! De sa att den skulle kosta runt 1500.-, men jag hittade denna på nätet för 1400.- och då betalade jag för maskin, 60 foton, USB kabel och frakten! Två dagar efter beställning så var den här, tycker att det var väldigt bra! Nu har jag testat den och till och med lyckats riva ner hela hyllan som satt över skrivbordet, och jag kan bara säga att jag är såååå nöjd!
Sen så var vi på lite bushumör också, jag var ju bara tvungen att fota lite för att få testa nya leksaken *ler* Pappa M har laddat på lille M med fotbollströjan, eftersom det är hemma match för Elfsborg idag!!!
***
HEJA!!!
Ha en underbar lördagskväll!!!

2 kommentarer:

SasSa sa...

Oh den såg käck ut! Behöver ny skrivare snart med. Var det många fördelar med denna?
Ännu käckare/sötare var ju Melvin, härligt flin=D. Så mycket han växt!

Nog märkte jag allt att det var hemmamatch i stan. Fullt med suporters och suporterpolis.
Ha en fortsatt mysig kväll!
KRam SasSa

Anonym sa...

Åh du kunde inte hålla fingrarna borta från den lilla leksaken :)
Vad kul att vågade satsa, inväntar resultat.....
Kram Aase