fredag 9 maj 2008

Igår hände det...

Wilma lärde sig att cykla! I går så behövde jag bara putta iväg henne och idag så sparkade hon i väg sig själv och sen så var det klart!! Man känner sig såååå stolt när man ser lyckan i hennes ögon. Nu är det ju så att W har tränat inne i ca två veckor, på en cykel utan trampor. Hon har susat fram inne och hittade balansen bara några dagar efter det att vi fått låna denna cykel. Jag kan verkligen rekomendera detta, för om inte vi fått låna denna cykel så hade W nog inte cyklat ännu.
***
Efter några vändor på vägen så blev hon lite kaxig och vurpan var ett faktum. Med uppskrapad handflata skulle hon inte cykla mer, men när pappa kommit hem så var hon ju bara tvungen att visa. Eftersom jag slapp dra barnvagn så kunde jag ta några sköna bilder.

Sen så var jag ju tvungen att ta några på busbarnen oxå!
Tänk om man kunde få ha det så skönt, bara bli omkring dragen i en vagn!

Ha en bra dag och njut av solen!

KramKram Anna

3 kommentarer:

Anonym sa...

*klappar i händerna* *gör vågen* *tjoar så grannarna tror att det är dags för de vita rockarna*
BRRRRRRRRRAAAAAA WILMA!! heja heja heja.. strunt i skrubbsår.. de får man på köpet..så har man nått att visa på dagis sen..
hoppas ni får en bra helg..
kramkram
Kajsa

Anonym sa...

Vad bra jobbat Wilma, visst är det härligt att kunna cykla alldeles själv! Kram till Wilma från Aase

Anonym sa...

Älskar twinsen mössor. De är för sööta(bebisarna)