onsdag 14 maj 2008

Jag vann!!!

Handstämplat.etc hade en tävling där man skulle ha något med 40. Jag tror att det hade något med att affärsinnehavaren, min goa vän Kajsa, fyllde 40 år ;o) Till min lycka så var det med en egen kategori för altrat och jag VANN med min altrade brevlåda. Att det sen bara var jag som var med och tävlade om just det priset, säger vi inte högt! Det är 40 stycken små hjärtan i fall någon skulle undra vad mina 40 var *ler*
"Love" är gjort av grungeboard som är målat med dabbers, pearl. Alla 40 hjärtan är chalkade i kanterna för att få lite mer effekt på dom! Även flaggan som jag klätt med vit CS är chalkad i kanten. Bokstäverna i post är MM rubons - beach
Varje blomma är bara fast limmad i mitten och sen så har jag vikt ut blombladen för att få lite 3-D effekt. I mitten på varje blomma har jag satt en liten klick glitterfärg och så hjärtan som blad.

1 kommentar:

Anonym sa...

DU är grym! Vad läcker den blev lådan..... Grattis till vinsten.
en är du värd flera gånger om. Kram Aase