torsdag 19 juni 2008

Midsommarcrop på Svensk Scrapbooking

På forumet Svensk Scrapbooking hålls det just nu en crop - en vecka där det presenteras en massa tävlingar som man ska skapa till. En av tävlingarna var att skapa ett hus, och jag har haft en idé om att göra en batteriholk och det passade ju bra att göra den nu!
Jag har alltså av vanlig kartong skapat ett hus som jag dekorerat med div saker.
Detta är framsidan och där sitter min lilla uggla och skyddar holkens ingång. Vill man lägga i batterier så snurrar man bara bort honom, se bilderna under.

Detta är ena sidan och där sitter "Spindolus" i sitt nät och vimse snigel kryper förbi. Jag har lackat snigel och svampar med 3D lack för att få lite mer effekt. På hela holken har jag använt mej av Primas små blommor, vill ha fler, och små halvpärlor!

Även på baksidan har jag fortsatt med svamparna!

Den andra sidan är bara dekorerad med myra, gräs och en massa blommor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

guuud så fin.. snacka om att du är vrölduktig.. =)
hoppas badet inte skrynklade er..
är inte ett dugg avis.. *fingrar i kors* ;P
kram kram

Anonym sa...

oj oj, såå häftig!!
Vad duktig du är, riktigt smart!

Hälsn Sandra