fredag 21 november 2008

Ny batteriholk...

Usch vad en vecka går fort! Det är redan fredag och jag hänger inte riktigt med. Förra lördagen var jag på träff med Handstämplat i Grovare. Jätteroligt hade vi, jag, mamma och Wilma!!! Ja, jag tror att vi hade roligt alla som var där! Tack Kajsa för en skojig dag, i alla fall :O)
När man åker på träff ska man ju göra såååå mycket, i alla fall jag! Jag skulle scrappa, göra holkar, anteckningböcker, rosor mm. Jag hann göra en holk, ja en batteriholk på hela dagen! Bilderna blev väl så där, men jag hoppas att ni ser lite i alla fall.
I morgon ska jag träffa några tjejer och scrappa hela långa dagen, det ska bli så roligt. Kanske jag får gjort allt det där som jag skulle gjort förra lördagen. Troligtvis inte...
Ha nu en riktigt bra helg!
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men så söt.. :D Vilken bra idé!

Får jag låna den?

Anna sa...

Självklart får du det :O)

Tänk på att bara sätta fast locket på ena sidan, så att du kan lyfta det. Det blir så svårt att få ut batterierna sen :O)

Håll till godo...

Anonym sa...

Åh vad snyggt och så smart!!!
Vill också säga att du är tillagd på Svensk Scrapbookings blogglista nu. Kramar & trevlig helg!

Anonym sa...

Måste tacka för den bra beskrivningen på rosorna.