tisdag 25 november 2008

Nya canvastavlor...

Jag har gjort klart en av de tre Canvas tavlor jag håller på med. Det är Melvins tavla som blev så här. Ev. så kommer jag sätta på en fjäril också, men Magnus tyckte inte att det var så killigt :O) Jag kan ju sätta på den sen, när de andra två är klara. Jag måste bara hinna sätta mej med alla kort jag har i datorn och välja ut, redigera och skicka iväg, men jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen. Igår var det en månad kvar till julafton och nu är det mindre än två veckor kvar tills tvillingarna fyller 1år!
Denna tavla ska alltså sitta ihop med två stycken andra, detta är mitten tavlan...
Sen så scrappade jag även en tavla till 2:a advents försäljningen. Det blev en tavla med sångtexten "Det vackraste" på. Tänkte att den skulle passa i ett barnrum...
Jag har använt mej av en mask från Heidi Swapp och över denna har jag målat med akrylfärg och sen glitterlim. Tyvärr så syns detta inte på fotona.

KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: