söndag 23 november 2008

Tack tjejer för en trevlig dag...

Igår var jag på scrapträff. Jag och Wilma var hemma hos Linda, TACK för allt!! Det blev mycket skratt och faktiskt lite pysslat också. Jag och Wilma började dagen hos Kajsa på Handstämplat och TACKTACKTACK vännen, för de fina diesen!!!! De blir perfekta att stansa ut till mina tändsticksaskar som jag håller på med. Jag kom hem med ett Holly till Sillhouetten, ska försöka skära ut lite i kväll när alla barn somnat. Har massa idéer i mitt huvud...

Ja, åter till igår. Sen så mötte vi upp de andra på Magnolia och efter det så bar det vidare hem till Linda. Jag hade med mej mitt Islandsalbum som legat nu i snart två år!!! Jag hann med fyra LO och sen så blev det lite smått och gått. Som alltid när vi träffas så slutar det alltid med att jag sitter och stämplar lite, och vad jag gjorde det får ni se en annan dag ;O) Men TACK Caroline & Marie för lånet av stämplarna!

Här kommer de LO som jag hann med igår!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

linda sa...

Tusen tack själv!!!
alltid lika kul
kram kram Linda