lördag 28 februari 2009

Jag har skapat de senaste dagarna! Det är så roligt när man kommer igång, det tråkiga är att plocka bort allt som man drar fram. Synd att man inte kan hålla sig i sitt pysselrum, men med de små springandes där så vågar jag inte riskera att något fastnar i någons hals. Så nu är vardagsrumsbordet överfullt med symaskin, dator och en hel hög pyssel.
♥♥♥
Först ut en bild på "Mr Charm" och här har jag använt det senaste månadskitet från Annas Scrapbooking. INTE mina färger och dekosar alls, men jag blev faktiskt nöjd med resultatet. Ganska så mycket "Min stil"

Ytterligare en LO från månadskitet och jag vet inte, men jag tycker att något saknas. Så jag tror att jag kommer stämpla till lite swirls på den tomma ytan och glittra till den lite.

Här är M inte många veckor och han är klädd i sin ugglepyjamas som jag tycker är SÅÅÅ söt. Ugglan har jag målat själv, och fyllt i med mina Pro Marker, visst blev han söt!?!?!?

Du har väl inte missat alla papper som Handstämplat har fått in från October Afternoon??? Såå fina och lätta att scrappa med! Tack Mia för Thickersn, de passade perfekt i grönt och med glitter!
Ja, så är det den sista dagen i februari och då är det dax att ge sig ut med kameran. Att vädret är perfekt för att fota gör ju det hela mycket nöjsamt. Så här kommer "Månadens bild"
Till sist vill jag bara visa vad som hände efter ett litet bus i sängen. Jag kan säga att jag först blev helt förskräkt när W kommer utrusande ur sovrummet och skriver "DET ÄR BLOD I SÄNGEN, JAG BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDER" Ja, anledningen till allt blod kommer här:
Tilda var den skyldiga till att den trillade ut, men det var ett bra sätt att få ut den. Nu slipper vi andra höra tjat om den jobbiga, lösa tanden! I natt kommer nog trollféen också, eftersom den legat gömd på golvet och då kan ju tandféen inte hitta den. Eller ska vi skylla på en TRÖTT mamma *ler*
♥♥♥


Ha nu en riktigt bra lördag, och missa inte Melodi festivalen i kväll.
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Vad bra att vädret var så fint att fota i när du tog månadsbilden, själv fotade jag medan snön låg kvar hos oss (nu är den helt borta).
Ha en skön helg
Camilla

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har!