fredag 27 februari 2009

Som ni kanske har märkt så är jag svag för utlottningar, ÄVEN om jag ALDRIG vinner! Men någon gång kanske man ska ha tur, eller så har jag bara tur i kärlek. Denna vinst vill jag dock gärna ha eftersom jag ska åka till Svenska Stämpel & Scrapmässan i Göteborg nästa helg. Klicka på bilden så kommer du direkt till tävlingen!
Jag kommer garanterat komma hem från Tingturas monter med denna läckra robot stämpel. Passar ju en liten kille på 15 måndader perfekt! Bilden har jag "lånat" från Tingturas blogg, och gör gärna ett besök där! Jag lovar att det finns mycket fint att inspireras av där!!!!

KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Kajsa sa...

håller tummarna för dej vännen.. hoppas du vinner..
kramen
Kajsa

Anonym sa...

Å vad fint du skrivit om oss på Tingtura! Vi ses i montern!
/Katrin