onsdag 17 juni 2009

Har ju glömt att visa

Hej!
Idag är det en ganska bra dag, jag sitter här och jobbar och känner att "Nu är det dax för en liten paus!" Just nu så går arbetet framåt och jag har lovat mej själv att jag ska vara helt klar med min "lilla" utbildning i morgon!

Igår så hade vi besök av Securitas Direkt och nu ska vi äntligen få larm. Det känns så bra för jag tycker ju som sagt att det är lite jobbigt att vara hemma själv med barnen när M är ute och reser. Nu får jag brandlarm, inbrottslarm och trygghetslarm, allt i ett och det blir nog super! Jag har ju sagt att det är det som gäller ELLER en dobberman hund. M valde larmet *fniss*

När jag satt här i min ensamhet så kom jag på att jag har ju glömt att visa upp mitt DT-uppdrag för Handstämplat för juni. Jag har gjort sommarlovslådor och en "slips" till en vinflaska. Mycket nöjd är jag för det var detta uppdrag som fick ur mej ur min block som jag haft de senaste månaderna. Ja, nog babblat, här kommer bilderna! Ursäkta för den första bildens dåliga kvalitet!!!
Gjorde två lådor, en rosa och en turkos! Blir fint när tvillingana börjat skolan om si så där 5 år!
Alla bokstäver är lackade med 3-D lack för jag gillar effekten av detta. Sen så är ju det mesta som vanligt rivet och chalkat i kanterna. Stämlat har jag gjort med Jenny Sandbergs underbara stämplar och en helt vanlig DUPLO lego kloss.
Här kommer en bild på min "Flaskslips" och texten är ju utskuren med min Slice från Making Memories. Love it!!! Numera så har jag mallen till slipsen i datorn så att jag ska kunna skära ut den med Sillen. Vad gör man inte för att slippa klippa *fniss*
Må väl!
KramKram ♥ till er alla/Anna

4 kommentarer:

Carolines Vita vingar sa...

Så skönt med larm! Det skulle jag också vilja ha om jag bodde i hus.Så fint du har skapat! Härligt att bli av med din blockering. Jag har inte heller haft lust att skapa det senaste. Hoppas att jag också kommer igång.
Jag har fått tillgång till mina dokument nu, så jag skickar mallarna snart. Kramar Caroline

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Supersnygga lådor! Himla gulligt just till tvillingarna! ;-)

Visst är det skönt med larm? Vi skaffade också larm, också Securitas och vi är supernöjda! Men så har ju vi hunden också..Haha! Dubbel vakt!

Du får kika in i min blogg vid tillfälle - där är något att hämta där!

Ha de så gott och ha en trevlig midsommar tjejen!
Kram / Angelica

Jeanette sa...

Skönt att du fick din lust att skapa tillbaka. Kanonfina lådor du gjort. Kramar i massor från mej till er alla. //Syrran ;-))

Linda Dekorerar sa...

Så fina lådor!!
Bokstäverna med 3-D lack blev jättesnygga.
Ha d Gott!