tisdag 6 oktober 2009

Dålig bloggare :(

Ja, jag är en dålig bloggare, men den senaste tidens frånvaro har sin orsak. Ja, förkylningar! Idag är jag hemma och vabbar, förhoppningsvis sista dagen, Magnus var hemma nästan hela förra veckan. Det började med att Tilda fick ögoninflammation och var allmänt förkyld. Tyvärr så fick hon det i båda ögonen och tyckte att det var väldigt jobbigt. Än mer jobbigt blev det ju när hon var tvungen att få ögondroppar var 3:dje timma! Ja, det är ju smittsamt så det tog ju inte många dagar innan Melvin också fick det, fast där var vi snabba med dropparna så det blev inte så farligt.

De har väl båda också haft en hemsk hosta, nästan som kikhosta så därför har vi varit hemma några extra dagar från dagis, så att vi ska ladda batterierna optimalt. Hoppas att vi nu kan börja jobba som vanligt i morgon och sen få göra så mer än i en vecka, alltså inte någon mer VAB inom den närmsta framtiden tack!

Egentligen så skulle jag visat lite bilder, men min dator har bara så där deletat allt som låg på min disk. Tror att det beror på att denna dator varit kopplat till Guide och när den inte hittar det nätet så plockar den bort det för att inte ta plats. Tur är att alla bilder finns på den andra datorn, så därför får ni se dom när jag kopplat upp mej därifrån!

Ha en fortsatt go dag!
KramKram ♥ till er alla/Anna

1 kommentar:

Jeanette sa...

Krya på er och massor av kramar från mej. /syrran