tisdag 26 januari 2010

Bok om mina mål 2010

Den första januari så satte jag upp mål som jag vill genomföra detta året. Det handlar väl mest om min vikt och min träning och för att kunna följa hur det går så har jag gjort denna bok. Den har en sida för varje månad, där jag kan föra in hur det går och hur ofta jag tränat.
Jag tror att det kan bli en morot för att gå ner mina senaste graviditets kilo. Nu har jag inte ätit godis sedan den 1 januari och jag har ätit vettigt sedan tre veckor tillbaks i morgon. Det känns redan i midjan (minus 4 cm) och vikten går stadigt nedåt. Jag tänker då INTE bada i vassen i sommar!
I dag så fick jag åka hem från jobbet för att hämta Tilda som låg nedbäddad på dagis med över 38 graders feber. Så nu ligger hon och Melvin (som bara är trött) nerbäddade i soffan och kollar på Bolt, favorifilmen just nu!
Igår så var jag på Tupperware party hemma hos Jennie och jag blev faktiskt lite besviken. Det har ju knapp hänt något sedan jag slutade att sälja. Hittade bara en burk som jag ville ha, (tur var väl det) och det var en riskokare för micron men den väntade jag med att köpa. Jag bokade mej för en visning så jag tänkte köpa den då istället. Visningen blir onsdagen den 14 april, klockan 18.00 så skriv in det i era almenackor om ni vill komma :)
Med önskan om en bra dag...
KramKram Anna

Inga kommentarer: