måndag 25 januari 2010

Helgen har varit väldigt lugn...

Äntligen en helg på väldigt länge där vi bara varit med varandra. I lördags morse så gick jag och Wilma ut och gick runt sjön. Det var mörkt när vi började men när vi kommit runt började dagen vakna och solens strålar visade sig. Efter en god frukost tog jag tjejerna med mig till Friskis & Svettis för lite gympa. Tilda var helt eld och lågor och tyckte det var superkul att gympa, så det blir väl fler gånger :)

Igår så var vi nere på sjön och plogade upp en liten rink. Vi började dagen med att baka bullar så det blev en god fika nere på isen och så blev det naturligtvis en massa skridskor. Kul hade vi!

Jag har skaffat mej en ny hobby, jag har börjat virka. Det är hur kul som helst, och här kommer mitt första alster. En virkad bil, från ett mönster som jag hittade på nätet. Tyävrr så hade jag inte någon riktigt stoppning så det blev lite bomull som inte fungerar så bra. Jag tror att jag ska ta upp den och fylla den med riktig vadd nu när jag har det hemma. När jag visat upp denna så fick jag en förfrågan om jag kunde virka en sedan modell så då började jag testa lite, se bilden under...

Så här kommer den första prototypen på en sedan modell. Barnen bara älskar dessa bilar och de var väldigt lätta att göra så det lär blir fler.



Ha en bra vecka!

KramKram ♥ till er alla/Anna

Inga kommentarer: