söndag 21 februari 2010

Hipp hipp hurra

Jag har gjort ett kort till plastpappa som fyllde 60 år den 16 februari, Grattis på den stora dagen!!! Det är ju inte så ofta som jag gör kort men till denna dag ville jag göra något speciellt! Bilden blev väl inte den bästa men eftersom korten redan landat hos mottagaren så kan jag inte fota om det :)
Bilden är stämplad och målad med distresser, något som jag börjat gilla att använda igen...
Ja, W har haft sportlov som vi tyvärr tillbringat inomhus då M&T varit jätteförkylda och febriga hela veckan! I dag är första gången på en vecka som de varit ute en stund, det var ganska så kallt -11 grader. Jag och M var ute hela dagen i går och skottade snö, så jag har grymt ont i hela min kropp. Tyvärr så ska det ju komma mer snö, inget som jag blir så jätteglad över.
Men jag önskar er en snöig och skön vecka!
KramKram Anna

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Kortet ser jättefint ut, trist att fota så här den mörka tiden på året.