tisdag 16 mars 2010

Bygga koja...

Idag har jag varit hemma med Tilda och vi har byggt hyllor tillsammans. Eller jag har byggt och hon har tittat på tv:n. Hon är bättre men inte helt bra, 38,5 i feber är ju i alla fall bättre än i går. Så som det ser ut nu så är vi hemma hela veckan. I morgon får även Melvin vara hemma då Magnus åkt till Köpenhamn och inte kommer hem för än i morgon kväll. Det var ett stort projekt att åka och hämta Melvin och Wilma idag efter skola/dagis så jag tror att jag låter bli. Känns som om det skulle bli lite jobbigt att lämna Melvin på dagis och sen ta Tilda och åka därifrån.
♥♥♥
Idag har jag även gjort klart en annan LO men först ska ni får se denna som jag gjorde klart i går eller var det kanske i lördags :) Det är ett gammalt kort på Melvin när vi för första gången byggde en koja och han var så glad över den.

Ja, hur det blev med hyllorna får ni se en annan dag, först ska nya gardiner sys och hela matsalen ska få sej ett ansiktslyft. Även Wilmas rum ska få sej en omgång med ny säng och lite nya saker. Jag tror att jag kommer ha lite träningvärk i morgon då det blivit en massa lyft och släpande idag. Men, men snyggt blir det *fniss*
♥♥♥
Ha det så gott!
KramKram Anna ♥

Inga kommentarer: