måndag 15 mars 2010

Mr Cool

Igår så gjorde jag klart denna LO, Melvin i skidbacken i Sälen förra våren. Ja, jag har ju inte scrappat på säkert ett halvår men igår så kliade det i fingrarna igen. Så när M tittade på fotboll så satte jag mej och gjorde klart denna som legat och varit halvfärdig länge nog.
♥♥♥
Den vita färgen under bokstäverna är cracklepaint från TimHoltz som jag bara strykt på pappret. Annars så har jag inte dekorerat så mycket eftersom pappret har så mycket mönster i sig.

Idag är jag hemma med en sjuk liten Tilda så det blir säkert lite mer pysslat. Vi har hostat och snörvlat hela helgen och man blir bara så trött att detta ska gå runt mellan oss hela tiden. MEN det var någon som sa att så här är det att ha små tvillingar som är nära varandra hela tiden. Det blir bättre när de blir lite större!!! Känns faktiskt som en klen tröst nu :(
♥♥♥
Jag hoppas att ni får en bra vecka! Själv så ska jag satsa på att få familjen frisk!
KramKram Anna ♥♥♥

Inga kommentarer: