tisdag 18 maj 2010

Testar min nya mobil

Nu har jag äntligen fått tillbaks min kära mobil. Den har varit på lagning hos 3 i hela två veckor och det är därför som jag inte kunnat visa några bilder. Det var nämligen så att lacken på locket på telefonen släppte och den såg inte klok ut. Men de var vänliga nog att skicka iväg den för att byta lock = jag gillar bra service. När jag idag skulle hämta min telefon så blev jag ännu gladare för jag fick en helt ny telefon. Tyvärr så är ju inställningarna borta men jag tror att jag fått till det med uppladdningen till bloggen nu i alla fall.
Här kommer en bild på min busiga lilla kille som faktiskt blivit riktigt stor, 2½ år gammal.

Jag längtar tills i morgon för då ska värmen komma! Kanske kan vi få en fin helg med lite sol och skön värme. Vi håller ju på att lägga plattor och om vädret tillåter så ska jag visa en bild på hur det blir när det börjar bli klart!
Med önskan om en bra kväll!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Vilken gullunge. Hoppas ni får lite värme också. Här är det ryssvärme. Har haft 26,4 grader i skuggan idag, i vanliga fall brukar vi ha runt 10-15 grader i solen. Men det grönskar utav tusan. Ha en trevlig kväll själv och hälsa resten av familjen. Kram Syrran