lördag 26 juni 2010

Jag har gjort en Pinata

I morgon fyller min stora tjej 8 år. Jag kan inte fatta hur fort tiden har gått sedan denna tjej ploppade ut efter 32 timmars hårt arbete. Men när man ser på resultatet så är det värt varenda minut. Visst finns det stunder när hon nästan är till salu på blocket, men så finns det också de stunder som gör att man inte kan tänka sig ett liv utan henne. Det är väl så att vara förälder, den största utmaningen man kan tänka sig *ler*
Så i morgon ska Wilma ha kalas för sina närmsta kompisar och jag fick i uppdrag att göra en pinata. Det var inte det lättaste och efter lite fundering så blev det en barbalala. Vet hur jag ska göra till nästa gång om jag nu gör några fler, för jag tror att jag krånglade till den lite väl mycket ;) Men, men Wilma är supernöjd och det är väl tanken.

Jag hoppas att ni alla haft en skön midsommar!
KramKram på er alla!

Inga kommentarer: