torsdag 19 augusti 2010

Så stolt att få berätta....

Jag är så stolt att få berätta att jag är utvald som första säljare i Borås för Nordljus - The Country Homeparty.
Jag hoppas att du vill ta chansen och bjuda in dina vänner till en mysig träff där jag visar upp lantliga inredningsprodukter, pratar inredningstrender, ger inredningstips och mycket mera. Du bestämer själv hur du vill lägga upp kvällen eller dagen. Det kan vara allt från en härlig tjejkväll, fika med mammagruppen eller varför inte en aktivitet på jobbet - ingenting är omöjligt!
Kollektionen faller de flesta i smaken - ung som gammal och vi erbjuder sveriges största sortiment med 3000 artiklar som du alla kan beställa på partyt fraktfritt!
Allt du hittar på http://www.nordljus.net/ är möjligt att beställa och du kommer på partyt få ett stort och inspirerande utbud uppdukat vackert och inspirerande, ljuvt doftande till harmonisk musik. Som tack för att du är värdinna/värd får du en gåva. Mer info hittar du på hemsidan!
Tveka inte att höra av dig till mig och du vill boka en visning hemma hos dig! Du mailar mej på annas74[snabel-a]hotmail.com
KramKram ♥ till er alla/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det låter mysigt! Synd att jag bor så långt ifrån dig! Kram, Helena

Bandyfrun sa...

Hej! Såg att du är en representant av Nordljus.. Har själv funderingar om att bli försäljare av inredning genom homepartys och är lite nyfiken på hur du tycker det fungerar och vad tycker du om Nordljus?? De har ju jättefina saker :) Hoppas du vill svara mig!
Vill du så kan du skicka ett mail till pasjkina@hotmail.com

Förresten, super mysig blogg!!!

Må Gott!!
Med vänliga hälsningar

Katja