torsdag 12 augusti 2010

Mer scrappat igår

Igår så satt jag och tittade på lite kort jag fått från dagis och hittade detta. De rosa blommorna har jag gjort själv, med hjälp av 3 stycken Retro flower stansar och en sprayflaska vatten. De syns inte så bra, ska försöka ta ett lite närmare kort senare men de är gjorda i samma mönstrade papper som jag har i LOn. Det var ett av mina semester avkopplingsaktiviteter, skapa blommor. Jag tror att det finns en bra länk på nätet också någonstans, men jag hittade min beskrivning i senaste Magnolia tidningen.
Sen så har jag stämplat med fjäril från Forma Hantverk och text från Vilda Stamp. Bokstäverna är i skumgummi och de har jag nog hittat billigt på någon mässa för de hade jag massa hemma.

KramKram ♥ Anna ♥

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilket underbart kort. kram