torsdag 16 december 2010

Hemma igen...

Först så vill jag bara säga TACK till alla er som tänkte på mej i måndags när jag gjorde min operation. Allt har gått jättebra och jag är nu hemma igen! Skönt är det för jag fick dela sal med två stycken ca 90 åriga damer och den ena var dövare än den andra. Det var inte lätt att sova för de hade högljuda diskussioner men ibland var det faktiskt underhållande att lyssna på dessa två damer. Själva operationen tog 5 timmar och den gick hur bra som helst. Jag har inte fått några nerver skadade och det enda är att mitt öra känns som om det är gjort av frigolit och jag har knappt någon känsel kvar i det. Men det är ca 50 % chans att den återkommer, så det är nog lungt med det :o)

Tumören jag hade var en godartad spottkörteltumör och det ska inte behövas någon mer behandling. Hade man inte tagit bort den så hade den kunnat bli elak så det var ju lika bra att bli av med den. Nu är jag hemma och försöker bara ta det lugnt, även om det är svårt när man har sjuka barn och man hemma.

Igår så kom det en jättefin blomma från mina underbara arbetskamrater :o)

TACK för att ni tänker på mej!
KramKram ♥ till er alla/Anna

3 kommentarer:

Carolines Vita vingar sa...

Vännen då! Hade ingen aning att du skulle opereras. Fy vad obehagligt med en tumör men vilken tur att den var godartad! Massa kramar till dig!

Jag sa...

Hej Anna visste inte heller om detta men har förstått att det varit ngt... Så skönt att allt har gått bra o du är hemma ... Krya på dig kram till dig....

Anonym sa...

Vad skönt att det har gått bra.
Känner precis igen det där med "frigolitöra". Bra beskrivning!

Krya på dig!

Kamilla