onsdag 2 mars 2011

Längtar till våren

Nu börjar jag bli trött på snö och vinter. Sitter här hemma och försöker jobba mellan hostattackerna och när man tittar ut på all snö så kan man inte annat än att längta till våren. Jag har inte kunnat träna på en vecka och nu är det lite så att man längtar till att kunna göra det igen. Vi är ju inne på vår sista vecka av 9 och det har gått bra! Förra veckan så slarvade vi rätt så bra och det syntes ju på vågen, eller inte för den ändrade sig inte alls. Men jag lovar att sköta mej denna sista vecka och så återkommer jag med slutresultatet nästa vecka :O) Även om vi inte kommer sluta att äta så här "RÄTT" eftersom M fortfarande har några kg att gå ner till. Men jag kommer modifiera veckomenyn lite så att den passar familjen mer...

Sen så slant jag lite med shopingfingret igår kväll, för när jag satt och surfade runt lite så hittade jag dessa söta påslakarn. De skulle ju bara passa perfekt i vårt sovrum och eftersom vi behöver nya (tycker jag) så beställde jag hem dom! De är våriga och med några rosa kuddar till så blir de perfekta! Jag lovar att återkomma med bild när det är klart!

Bilden kommer från http://www.hm.se/


Nu ska jag fortsätta jobba och kurera mej så att jag blir riktigt frisk. I morgon bär det av till jobbet igen och då ska jag få släppa ett av de stora projekt som jag jobbat med de senaste halvåret...

Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: