onsdag 23 mars 2011

Ny garderob

Jag hade inköpsstopp, trodde jag!!! Men så satt jag och kollade igenom min garderob och oj, vad jag behövde ett par nya jeans! De jag köpte för en månad sedan har värsta jällivarehänget! Så det blev ett besök på www.nelly.com och inköp av ett par nya jeans och så några tights, en tunika och denna fina klänning...Ja, jag skulle bara köpa ett par jeans, men det blev lite mer än tänkt! Klänningen tänker jag ha på ett bröllop som vi ska gå på i sommar och kanske en och annan grillkväll i Espevik i sommar.

Jag får nog se detta som en belöning för att jag sedan den 3 januari har gått ner över 7 kilo! Snart är jag i mål och enligt matdagboken ska jag vara det nästa vecka! Sen blir det bara fokus på träning och att komma i form till Göteborgsvarvet och naturligtvis även till beach 2011. Inget mer bada i vassen här inte...
Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: