onsdag 27 april 2011

Stockholm idag och i morgon och lite på fredag....

Jajamen, nu sitter jag här uppe igen och jobbar! Denna gång är det lite roligare eftersom jag har några arbetskamrater som oxå är här uppe! När vi lyfte klockan 7:10 i morse så sa man att det regnade i Stockholm men vi har inte sett något regn ännu, för här skiner solen. Det blir några intensiva dagar med jobb och sen så blir det premiär för Espevik i helgen. Campingen öppnar och vi åker ner på fredag för att öppna upp vagnen. Det ska bli väldigt skönt att få komma ner och bara vara där i några dagar. Denna sommar ska vagnen fixas och upprustas, det kommer målas i alla rum och jag har köpt nya fina påslakarn och örngott till vårt sovrum. Jag tror nog att det kommer bli några bilder här framöver ;O)

Mitt knä är inte så himla bra, men nu har jag börjat med lite mediciner för att se om jag kan bli av med inflammationen som troligtvis satt sig i det yttre ledbandet. Jag behöver inte sluta träna utan tvärtom så är det bra med träning. Dock kanske inte att springa värsta rundan direkt, men lite lugn träning ska vara okej. Så om en stund bär det ner till hotellets gym för att se om jag kan träna lite och sen så ska jag lägga ner huvudet på kudden och förhoppningsvis få sova i en skön säng ostört hela natten.

Ha det bäst ♥ Anna

Inga kommentarer: