fredag 12 augusti 2011

Trädgårds pyssel

Värst vad jag är bloggflitig idag, men jag har så mycket att visa. Det blev lite trädgårds pysslande idag, har rensat och klippt rent i mitt örtland. Det växer så mycket att allt inte riktigt får någon yta att växa på. Sen så passade jag på att göra några trädgårds sländor också.


Dessa blev i grön växttråd. Tidigare har jag ju gjort dom i ståltråd men dessa blev rätt så fräcka.

Som mest har jag haft 6 stycken barn här som lekt och då måste man ta en paus. Jag la upp fötterna på min betongbänk och tog en kopp kaffe.


Till sist måste jag bara visa mitt fikonträd som jag köpte i Danmark förra året. Jag har lyckats övervintra det och i år har det fått mycket näring, tyvärr inga fikon!


Ha en skön kväll!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att fikonträdet fortfarande lever! Kommer nog fikon någon gång ska du se.
//ANT