lördag 17 september 2011

Kretsloppsdag

I dag har hela familjen sprungit Kretsloppet. Först ut var M&T som galant sprang sina 400 meter med mamma i släptåg. Sen var det dax för Wilma och kompisen Sara att springa 2 km. Det gjorde de på tid strax över 13 minuter. Så himla stolt över dom båda...

Sen var det dax för mej. Det gick väl inte alls. Jag skulle springa 5 km och jag förberedde mej med lite yoga i morse. Men när jag kommit 800 meter ville inte mitt knä mer. Så de sista 4 km gick på ren och skär vilja och med en massa pina. Så nu åker löparskorna upp på hyllan och så får jag hitta på något annat. MYCKET frustrerande måste jag säga.

Sist ut var M på 10 km och med en begynnande förkylning gjorde han en hyfsad runda.

Nu kryper jag in under mattan och plåstrar om mitt onda knä några veckor. Ska fundera ut vad jag ska träna nu...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Promenader är bra!!! Ja lovar!!!KRAM.Mam...

Unknown sa...

Håller med mamma, promenader är bra. Annars är det skönt att simma. Kram syrran