lördag 4 februari 2012

Ont, ont, ont...

Vad har jag gett mej in på??? Varför kastar jag mej i en massa saker utan att tänka först??? Jo, för att det är roligt! Vad är det då jag hittat på nu?!? Jo, jag ska åka Kortvasan om tre veckor! 3!!! Mil skidor tillsammans med en massa goa arbetskamrater.

Och igår började jag träna!! så jag kan väl bara nämna att jag har en fruktansvärd träningsvärk idag. Trotts det så trotsade jag min smärta och gav mej ut i spåret i eftermiddags.


-10 grader, strålande solsken, kan det bli annat än en bra tur! Nej, det var såå skönt att glida fram i spåret och känna att tekniken sitter, trotts att det är över 20 år sen man tävla i längdskidor! Lite mer träning så kommer kortvasan gå som på räls...

Nu ser jag och Wilma på Mello, trevlig kväll på er!

1 kommentar:

Kajsa sa...

oj.. jisses vilka utmaningar du tar dej för.. härligt.. ja skidor har man åkt mkt när man var yngre/liten.. men gudars om jag skulle våga stå på dem idag.. hahaha... lycka till i skidloppet.. kram på sig