lördag 9 juni 2012

Trädgårds och loppis lördag

I dag tog jag med mej kära mamma och åkte på loppis. Målet var att komma hem med fällbara stolar, men det blev det inte. Det blev en massa andra saker, bla en sittpuff till Wilmas rum. Håller som bäst på att klä om den och när den är klar kommer bild.

Efter loppisen åkte jag till Lockryd och Blomsterlandet för att köpa fler pioner. Jag fick ju en av mamma härom dagen och den planterade jag där jag haft min lavendelhäck som aldrig blev någon häck. Nu är den flyttad och börja trivas där den hamnade nu. Men det ska ni få se en annan dag. Jag köpte några flera luktpioner för jag tycker att de är så vackra. Jag hoppas att de kommer se ut så här om några år.
Sen så köpte jag mej en klätterros och så några fina vita buskrosor som jag ska ha på framsidan i stället för lavendelhäcken, som inte heller här blivit någon häck. Det blev jättefint och jag ska försöka fota allt jag gjort i morgon.

Ha nu en skön kväll!
♥ Anna ♥

Inga kommentarer: