torsdag 28 juni 2012

Träningsvärk from hell

Jag har börjat träna på ONYX och nu känner jag att jag är på gång, både med träning och mat. Det tokiga är att jag gett mej iväg klockan 6:00 på morgonen för att träna något som heter X-fit. Det är 20 minuter galen träning, där man har olika stationer där man ska göra olika övningar och man får inte lämna stationen innan man gjort klart antalet repetitioner. Sen så kör man runt så många varv som man hinner på dessa 20 minuter. 
 
Jag började med detta påhitt i tisdags morse och jag kan säga att jag har träningsvärk from hell i mina lår och i min bak. I morse var jag där igen och så som jag känner mej nu kan nog jämföras med en skröplig tant i 90-års åldern. Jag väljer tom att stå och jobba idag för sätter jag mej ner så kommer jag nog inte upp sen *asgarv*

Ja, nu tränar vi på så går det snart över!

♥ Anna ♥

Inga kommentarer: