onsdag 12 september 2012

En bra mat dag!

Idag har det varit en lugn dag. Melvin har fått vara hemma då han inte mådde bra i magen i går och jag inte vågade skicka honom till dagis idag. Men det har varit rätt så okej då han varit pigg och orkat leka idag. Vi har pusslat, läst böcker och kollat på film.

Det sista har jag läst en massa böcker om LCHF och kommit på hur jag ska äta för att optimalt orka träna. Det är så roligt att träna och när man ser resultat på kroppen blir man sporrad att fortsätta! Magövningarna går framåt och jag har tjänat 9 medaljer hittills. Jag har djävulsk träningsvärk men det kan det vara värt om magen blir lite mer fast om några månader :) 29 medaljer kvar att kämpa sig till...

När jag är hemma har jag en tendens att slarva med maten men det har jag inte gjort idag. Idag har det blivit strikt LCHF både till frukost ,lunch


och middag


Nu ska kroppen få vila och jag hoppas att det blir hela natten!

Må väl!
Anna

Inga kommentarer: