tisdag 2 oktober 2012

FitnessFighten DAG 1

31 dagar med 1 timmas träning och mat var tredje timma! I söndags agerade M fotograf och tog före bilder som skulle laddas upp på world of shapes hemsida tillsammans med div. mått. Jag är sjukt laddad över att se vad denna månad kommer att ge. Mitt mål är ju att komma i mitt livs form!!! Det roliga är att vi är tre tjejer från jobbet som kör och peppar varandra!

Igår började dagen med att vi försov oss, så den blev lite väl stressig. Tur var att jag gjort matschema över vad jag skulle äta så det gick i alla fall snabbt. Min stora grej kommer nog bli att behöva äta var tredje timma, och sex gånger varje dag. Det kommer nog bli mycket pyssel för att få ihop allt och att få alla att vilja äta när jag behöver äta. Eftersom jag kommer fortsätta äta enl. LCHF så blir det ganska så mycket pyssel att inte äta förmycket varje gång och att hålla sig till lagom. Sen tror jag i och för sig inte att det blir något problem om jag inte äter ett mellanmål heller. Utan i slutändan så är det nog mycket sunt förnuft som behövs. Mitt mål är ju inte att gå ner en massa kilo utan att få en mer fit kropp.

Tyvärr var det mycket strul att komma in på hemsidan och det gör ju att man blir lite irriterad över att inte kunna få se vad det är man ska träna.... Men de jobbade på och löste problemen innan jag skulle åka till gymmet.

Dagens lunch blev i alla fall fisksoppa tillsammans med ett fröknäcke, MUMS!!!!

Ja, tanken är att ni ska få ett litet kort inlägg varje dag om hur det går! Hoppas ni vill följa och heja på mej i denna fight!!!

Nu kör vi!

♥ Anna ♥

1 kommentar:

Kajsa sa...

hejja dej.. jag har en kompis som har kört under september månad, spännande att följa henne, hon fick mkt fina resultat,nu ska det bli spännande att följa dej...
kram på dej