torsdag 18 oktober 2012

Fitnessfighten DAG 18

Morgonen började med ett löppass på 20 minuter för att efterföljas av ett hårt x-fit pass för att avslutas med 5 minuter tuff rodd. Det känns i kroppen att den varit lite nedsatt för den är inte lika på, eller så är det bara mentalt. Men nu är det bara 12 dagar kvar av fighten och det är ända in i kaklet som gäller!Ikväll kommer jag även att köra styrkan som man ska mest för att jag inte vill tappa något ;) Samt magen ska få sej en rejäl genomkörare också, för det är kul när man tittar på förebilderna från 2 september och ser en viss skillnad, en liten med dock skillnad!

I helgen ska jag försöka fokusera på något lite mer annat också. Vi har fototävling här på jobbet och jag tänkte att jag skulle försöka få till mina bilder då det ska bli ganska så bra väder.  Jag hoppas på en kall och solig lördag eller söndags morgon. Inte så troligt eftersom det ska bli 17 grader varmt på lördag :( men jag kanske kan få solen i alla fall...

De fem teman som vi fått är: ♥ Korsning ♥ Modern ♥ Lysande ♥ Blå ♥ Ren
Jag har några planer för dessa kort, men det är ju inte säkert att man får just det rätta ljuset, eller att bilden tas när man vill med mera! Eftersom alla på jobbet ska få rösta, så kan jag inte visa mina bilder för än omröstningen är klar, då jag vet att flera på jobbet är här och läser ;O) Så ni får hålla ut än några veckor innan ni får se dom!

Ha det bäst, för det ska jag!
♥ Anna ♥

Inga kommentarer: