lördag 27 oktober 2012

Fitnessfighten DAG 27

Idag har vi haft en bra dag. Ja, den kanske inte började optimalt då vi försov oss och fick väldigt stressigt innan simskolan. Men vi kom i tid och M&T hade en mysig halvtimma i plurret då de inte var så många idag. Efter badet åkte vi till Polisen för att skaffa nya pass till hela familjen. Det gick väldigt smidigt och om en vecka ska de vara klara. När vi var klara hos polisen gick vi och fikade på Café Bakgården. Ett mysigt fik i gammal stil med supergott fika. Jag lyxade till det med en kaffe medan de andra åt bullar, chokladboll och snickerstårta. Ja, jag har slarvat sen jag kom hem för jag har ätit godis idag!!! Gott var det!

Eftermiddagen avslutades med en 5 km löptur. Jag har inte sprungit den på flera månader så det var kul att se hur jag förbättrat min kondition. Jag sprang den 6 minuter snabbare än sist, det är väl ett gott betyg?!?! Jag har lagt upp en plan för hur jag ska fortsätta träna efter FF. Fyra dagar per vecka kommer nog bli en lagom och rimlig nivå. X-fit 2 dagar, styrka/cardio 1 dag och så en lite längre löptur. Tror det kan bli bra.

Må väl!
Anna

Inga kommentarer: