onsdag 3 oktober 2012

FitnessFighten DAG 3

Idag har jag varit proppmätt hela dagen! Jag är ju inte van att äta var tredje timma och 6 gånger om dagen så jag tror att det kommer bli min största utmaning. Jag tror att jag måste äta mindre portioner för att kunna äta så här. För att sen kunna öka när kroppen kräver mer energi. Någon gång så måste ju kroppen vilja ha mer energi när den tränar 1 timma varje det. Idag blev det chorizo och blomkålsmos till lunch tillsammans med en god sallad. Mellis idag har bestått av keso+hallon samt yoghurt + blåbär och efter middag (köttfärslimpa) och träning så blir det nog en blåbärssmoothie. MUMS men mättsamt!

Idag har jag god träningsvärk i hela min kropp och det känns ju bra! Jag är så sjukt laddad inför detta och går med hela mitt hjärta! Det hade varit kul att bli en av de 10 som väljs ut som finalister och det är även det som är min morot! Att kunna få inspirera andra mammor till att förändra sin kropp efter barnafödande hade ju varit grymt!!! Vinsten i denna tävling är ju en Fustra PT-utbildning, en träningsresa till Portugal och en roddmaskin = JAG VILL VINNA!!!!

Idag efter jobbet tog jag mej en tur till gymmet, för att köra pass nr 3! Samma övningar som de första två dagarna men det är ju bara för att man ska lära sig att göra övningarna rätt. I morgon byts en övning ut och totalt ska man få 31 stycken övningar som man sen kan fortsätta köra hemma efter FF.

♥ Anna ♥

Inga kommentarer: