torsdag 4 oktober 2012

FitnessFighten DAG 4

Idag har det frestats här på jobbet! Det började med Kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag och torsdagsfika som var kladdkaka med grädde, för att avslutas med tårta! Jo, vi firar det projekt som jag varit med i och visst är det roligt att det gått bra. MEN måste man fira alla projekt med tårta jämt?!?!? Nä, jag är glad att jag har en ursäkt denna gång till att inte äta någon fika! Att jag sen skulle till tandläkaren just den tiden tårta serverades var ju perfekt!!!! Nu har jag fina tände och en glad mage utan fika...

I morse var det dax för ett pass x-fit och 20 minuters löpning kl 06:00. Jag tycker nog att det är rätt så skönt att träna på morgonen för då är man ju klar när man kommer hem. Jag vet att man ska köra FF passet också, men såååå himla hurtig tänker jag inte vara!!! Det får bli bra med denna träning för idag, så ikväll ska jag sitta i soffan och mysa med min familj! Nja, det är väl inte hela sanningen för det finns massa annat att göra än att sitta i soffan. Laga mat, plocka i ordning kläderna inför i morgon, kanske slänga på en tvättmaskin, plocka i och ur diskmaskinen, göra läxor med W och förhoppningsvis komma i säng i någorlunda tid. Det tar på krafterna att träna 1 timma varje dag och att gå upp 05:30!!!

Skön kväll på er!

Inga kommentarer: