onsdag 31 oktober 2012

Sammanfattning av 30 dagars FF

Oj, sammanfattning av en månad med mycket träning… Lite väl mycket träning om jag får säga rakt ut vad jag känner!!! Min kropp känns tung, min lust för att träna har avtagit när det blivit ett måste varje dag och jag tror faktiskt att jag blivit lite deprimerad av detta. Det känns framför allt i min kropp att jag utsatt den för något som inte är helt bra! Jag gick ju inte in i detta med målet att gå ner i vikt, utan att få en mer vältränad kropp. Det har jag fått, helt klart men till vilket pris??? Kroppen har blivit sliten och jag känner i mina leder att den inte fått vila. Den sista veckan har jag inte tränat varje dag, dels för att jag inte haft någon lust och dels för att min kropp behövt just vila. Det knakar och knastrar i mina leder, mycket mer än tidigare och det känns ju inte helt bra. Jag ska ju ändå ha denna kropp i ganska många år till!!! Nu är det sunt förnuft, med träning 4 gånger per vecka! Varken mer eller mindre.


På lördag ska slutkorten tas och måtten registreras, då ska ni även få mitt resultat av tävlingen! En tävling som jag ALRDIG kommer göra om!!! Nu kommer fokus endast vara på att MÅ BRA!!!

♥ Anna ♥

Inga kommentarer: