tisdag 29 januari 2008

Kan inte fatta...

att vi snart ska flytta!!! Var förbi vårt nya hus i dag och det var färdig tapetserat i hela huset. Nu är det bara köket/badet och vattnet som ska in också. Om 4 veckor så ska vi bo där!! OTROLIGT :o)

Jag tog ett kort så att ni kan få se utsidan i alla fall. Ska åka förbi i morgon och fota lite inne i huset. Det ska bli så roligt att inreda alla rum och nu när man har sett det nästan klart så längtar jag verkligen tills vi flyttat in!

Ha en underbar fortsättning av dagen!
Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jätte mysigt ut, ska bli spännande att se....
Kram Aase

Camilla sa...

Hejsan Anna!
Oj titta ...jag hittade till din nya blogg via SasSa...
Vad roligt .
Kommer du ihåg vem jag var+
Hon som ville gå Distress kurs hos dig...ler...
Vilket fint hus ni ska flytta till..
och vad barnen växer...
Det ska bli kul att titta in här hos dig..
saknar din butik, tycker att det är såå mysigt där...
Är det ok om jag lägger en länk till din blogg..
Vill bara fråga först?

Må så gott Anna tittar snart hit igen..
Kram Camilla

SasSa sa...

Åh det ser mysigt ut! Ja fota gärna inne också! Är ju nyfiken såå jag dööör.
Förstår att det är lite pirrigt nu när det är bara några dagar kvar. Har ni packat än?
Ha det gött och hälsa familjen.
Kram SasSa

Anonym sa...

hej hej.. nu hittade jag dej.. =)
ser läckert ut.. måste vara spännande att bygga hus... ser också framemot att titta inuti..lova att fota.. =D
må så gott..
ta hand om dej
kram kram Kajsa