tisdag 29 januari 2008

Nu är jag anmäld

till årets scraphändelse, ScrapEvent of Scandinavia 2008. Har inte riktigt klart för mej hur det ska gå att lämna tvillingarna en hel helg men det löser sig nog! Får väl börja pumpa nu *ler* Det ska bli jätteroligt och jag hoppas att det blir många kändisar där! För dig som är intresserad så hittar du mer info här: http://www.scrapevent.se/
Igår kom det ett roligt paket på posten från Jane på Scrapaddicted. Synd bara att hela pysslerummet står nerpackat i flyttlådor så att jag inte kan göra något roligt av det. Men jag lovar att bilder kommer så fort vi flyttat och allt är uppackat igen :o) Vinylen tänkte jag göra något roligt av i barnens rum då jag hittade en superroligt sida på nätet med en massa skoj tips - se själv: http://secure.wonderfulgraffiti.com/Imagine/14:Photo_Album
Kottarna börjar bli stora, 8 veckor på torsdag och så här såg de ut häromdagen när vi varit en tur till Bvc. Vikten går uppåt och nu så väger de över 4 kilo båda två! Inte konstigt att storlek 50/56 är för litet *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mycket härliga väggdekorationer det fanns där! Tack så mycket för länken!!