torsdag 14 februari 2008

Alla ♥ dag

Idag är det Alla dag och jag har fått en jättefint teckning av min stora tjej! Sen så fick jag även ett roligt paket på posten. Jag var med i en Alla dag swapp på ett av de forum där jag håller till, http://www.svenskscrapbooking.se/ och detta var innehållet. Tyvärr så hann jag inte fota det fina paketet, för W tog paketet och stack iväg. Plötsligt hördes det ett vrål "Mamma, det är sånna pennor som du önskat dig!" TACK MiaS, de var super!!!!
♥♥♥♥♥♥♥
Idag ska vi åka och provköra en nya bil, då vi har insett att en Peugot 307 kombi faktiskt är FÖÖÖR liten för en famil med tre barn och alla sitter i bilstol *skratt* Jag var och provkörde en Toyota Avensis Verso igår och man kan väl säga att jag är såld på den bilen. Men M vill apsolut testa en större modell, så han får väl det då *ler* Vi får se vad det blir....

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Å så fina grejor du fått!!
& vad stoort erat nya hus ser ut =) härligt!

Anonym sa...

Åh, vilket härligt hus och vad kul att få se det byggas och ta form! Hoppas att du gillade färgerna och inte hade dom sedan tidigare, du var ju attans snabb att helt plötsligt shoppa på dig ett gäng ;-)

Anonym sa...

Överasknings paket är alltid kul...
Visst kan du behöva en större bil, :) Barnvagnen tar väl sin plats kan jag tänka mig.
Kram AA