lördag 16 februari 2008

Ett bra avslut på min egen dag

Ja, så har man fyllt år! Igår var det min födelsedag och jag blev uppvaktad av Wilma när hon kom hem från dagis. En jättefin bok, med egen påhittad berättelse som hon hade gjort till mej och ett kort. Magnus hade som vanligt glömt bort det, eller nej det hade han inte, fast jag trodde det *ler* När min mor kommit och vi satt och fikade sa M att jag skulle duscha och göra mej i ordning för vi skulle gå ut och äta! Gissa om jag trodde han skämtade!
Det blev en romantisk middag på BARA och jag måste säga att det kändes konstigt att lämna mina små hemma och bara åka iväg. MEN vi hade det jättemysigt och det kändes konstigt att sitta ner och äta och bara prata i flera timmar. Mamma klarade kvällen galant och när vi kom hem så hade hon sällskap av lille M medans tjejerna låg och sov!
♥♥♥♥♥♥ TACK älskling för en underbar kväll! ♥♥♥♥♥♥
***
Så till sist ett kort på min underbara katt som väntar på att flytta eller i alla fall ta en tur med bilen!

3 kommentarer:

SasSa sa...

Grattis i efterskott vännen!
Totalt missat detta. Så bra att Magnus inte glömt iaf.
Ha det bäst!!

Anonym sa...

åh grattis vännen.. vilken härlig kväll du har fått.. det behövde ni..
må så gott
kram kram Kajsa

Anonym sa...

Grattis kramar fån mig till dig. Vilken välbehövlig överraskning du fick. Vad kul att barnen skötte sig också så Maude kan fixa fler kvällar.. :)
Kram kram Aase